نوشته شده توسط : mali

برج ساحلی پرشین کیش

برج طلایی کیش یکی از برج های لوکس و مدرن جزیره کیش می باشد که دارای 457 واحد می باشد که همه واحد های برج منظره ای رو به دریا دارند تا اقامتی آرام را برای شما مسافران تور کیش فراهم آورد. در سفرتان به کیش امکان اقامت در این برج برای شما عزیزان فراهم می شود تا سفری خوش را در کنار عزیزانتان سپری کنید و سفری پر خاطره را پشت سر بگذارید.

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش در سال ۱۳۷۷ به عنوان یک هتل ۳ ستاره برای پذیرایی از مهمانان تور کیش به بهره برداری رسید، در سال ۱۳۹۱ برای رفاه بیشتر میهمانان گرامی تور کیش بازسازی شد. هتل تماشا کیش نسبت به ساحل زیبای دریای خلیج همیشه فارس و بازار در موقعیت مناسبی قرار گرفته است که همین امر باعث می‌شود مسافرین محترم تور کیش تعطیلات خوبی را دراین هتل بگذرانند. صبحانه و نهار و شام در هتل تماشا کیش از کیفیت خوبی برخوردار است. این هتل برای رفاه میهمانان عزیز تور کیش در جزیره زیبای کیش سرویس استقبال فرودگاهی را درنظر گرفته است. هتل تماشا در جزیره کیش و در موقعیتی مناسب از نظر بازار و ساحل زیبای خلیج فارس قرار گرفته که می توانید تعطیلات و سفر خوبی را در آن بگذرانید. هتل تماشا کیش حدود ۱۰ دقیقه با فرودگاه و حدود ۸ دقیقه با بازار فاصله دارد. با انتخاب تور کیش برای سفر به این جزیره زیبا امکان اقامت در این هتل سه ستاره برای شمار گردشگران تور کیش فراهم می شود.

هتل تماشا کیش

 

پرواز با جایروکوپتر در کیش

 

جایروکوپتر یکی از تفریحات هوایی تور کیش می باشد که با وسیله ای الهام گرفته از هواپیما و هلیکوپتر در باند گلایدر فرودگاه کیش به طول 1500 متر انجام می شود. این وسیله هیجان انگیز توسط یک مهندس اسپانیایی در سال 1923 اختراع شد که امروزه به راحتی قابل دسترس می باشد و  تجربه ای بسیار هیجان انگیز و لذت بخش است. استفاده از این تفریح برای افراد بالای 7 سال و به همراه خلبان امکان پذیر می باشد. در سفرتان به کیش امکان این را دارید تا این تفریح مفرح را با عزیزانتان انجام دهید و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنید.

 

پرواز با جایروکوپتر در کیش

 

پرواز با جایروکوپتر در کیش

اتاق هتل تماشا کیش

لابی هتل تماشا کیش

رستوران کشتی ایرانی کیش

رستوران کشتی ایرانی یکی از بهترین رستوران های جزیره کیش می باشد که طرفداران زیادی را از گردشگران تور کیش جذب خود کرده است. علاوه بر اینکه این رستوران به دلیل شکل ظاهریش مشتری جذب کرده, غذا های آن نیز بسیار خوش طعم و لذیذ می باشد. این رستوران در بلوار قیام جزیره کیش آماده پذیرایی از مهمانان و گردشگران جزیره کیش می باشد. رستوران داریا امکاناتی مانند: موسیقی زنده, پارکینگ, رزرو تلفنی, اینترنت رایگان و ... می باشد. در سفرتان به کیش امکان این را دارید تا به این رستوران معروف بروید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

رستوران کشتی ایرانی کیش

رستوران کشتی ایرانی کیش

بازار مروارید کیش

بازار مروارید کیش یکی از مراکز خرید معروف کیش می باشد. این مرکز خرید یکی از مراکز خرید بزرگ کیش به حساب می آید که کمی دور تر از دیگر مراکز خرید قرار گرفته است. مساحت بازار مروارید چیزی بالغ بر 28,880 متر مربع می باشد که در سال 1373 در 1 طبقه با 208 فروشگاه برای خرید و تفریح مسافران تور کیش بنا شد. این مرکز خرید دارای 12 درب ورودی و 8 بازارچه که هر کدام دارای نام های ایرانی می باشند. معماری ساختمان اصلی بازار مروارید الهام گرفته از ساختمان های تخت جمشید می باشد. در سفرتان به کیش امکان این را دارید تا به این بازار بروید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

بازار مروارید کیش





:: برچسب‌ها: درباره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: